Arkiv for april, 2009

Barcelona på én dag!

Som de fleste nok kan gætte betød det ømme fødder. Efter togturen fra Sitges lørdag morgen, ankom jeg til Barcelona og gik straks op til mit hotel, der ikke lå så langt væk. Klokken var ca. 9.30, og jeg regnede kun med at kunne få opbevaret min kuffert, da check-ind først var kl. 14, men

Det var en rigtig dejlig 4 retters menu, vi fik. Den ene af kursisterne kunne ikke være med, det var sikkert fordi han søndag skulle løbe maraton i Madrid. Vi startede med en dejlig salat, dernæst en fiskesuppe med nogle sjovt toast fyldt med lidt mayonaise, derefter andebryst med noget granatæblesauce til, til afslutning kokossorbet med

Klokken er 4.30 og mobilen ringer. Jeg fortryder lige nu, at jeg bookede et så tidligt fly, men det var billigt og uden ekstra stop end Købehavn. Jeg kommer dog op og får gjort mig klar. Taxien er heldigvis til tiden, men jeg ringede også i går og bestilte. Afsted går det mod Aalborg lufthavn stadig

Så blev det endelig fredag den 17. april, hvor hele firmaet skulle til Skallerup Klit og slappe af og teambuilde Programmet var tæt pakket. Efter indkvartering i luksushuse med spa og sauna, startede første aktivitet med foredrag. Vi havde inden eventet prioriteret de forskellige aktiviteter; jeg havde som foredrag valgt at høre på Tim Frank

Nu har Anders og jeg efterhånden været sammen i 7 1/2 år, men det er stort set 7 år siden, jeg har set hans forældre, så det var lidt underligt pludselig at blive inviteret til deres hjem. Men vi havde købt nogle malerier i Aars, hvor de bor, så dem skulle vi hente. Det var

Det er ca. 6 måneder siden, jeg spist har kørt bil; og der var jeg stadig ikke blevet rutineret. Så der var ikke de store forventninger, da jeg skulle køre os, mine forældre og jeg til Skibelund for at gå lidt i det gode vejr, søndag. Men det gik rigtigt godt, faktisk lige så godt

Så blev det endelig tid til lidt afslapning og så i stor stil. Jeg tog fri den 8. april, hvor Anders og jeg tog toget til Vejle og skiftede til et lille bumletog, der standsede ved Brejning – en lille by i Børkop kommune, mellem Kolding og Vejle. Vi var ”sjovt” nok de eneste, der stod af her. Vi